Pracovní doba

11.06.2023 08:04

Omlouvám se všem kteří se mi nemohou dovolat, nebo mě jinak kontaktovat. Nemám facebook ani messengr a díky "šmejdům" kteří mi účet odcizili už v říjnu 2022 se semnou přes tyto aplikace nemůžete spojit. Jelikož mi i tito "šmejdi" zavirovali telefonní číslo jak jsem zde již psala, není lehké se semnou spojit ani telefonicky, ani přes whatsapp. Rozhodla jsem se tedy po poradě s operátorem, že jediné řešení je výměna telefonního čísla, což je prý nyní už jediná možnost. 

Je to orpavdu nepříjemné a mám ze všeho velké poučení a to takové, že není dobré mít slabá hesla a všechny účty svedeny na jeden email. Chybam se člověk učí a já sem již brzy dám své nové telefonní číslo. 

Jinak stále pracuji velmi omezeně, protože mi péče o mé rodiče, dále zařizování veškerých záležitostí na úřadech kvůli mému manželovi a můj zdravotní stav nedovolí pracovat na plno. Je tedy i málo pravděpodobné, že když za mnou přijdete bez objednání, že mě v práci nezastihnete. Omlouvám se, ale opravdu posledních pár let ať už kvůli covidu, péči o mé rodiče, birokracii úřadů a také kvůli "šmejdům" kteří ze zištných důvodů zavirují co mohou, musím svoji práci neustále omezovat. 

—————

Zpět